u bent hier: home » klachtenafhandeling
KLACHTENAFHANDELING:
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit- mede om eventuele schade te beperken- zo snel mogelijk.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de verkoopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Afspraak maken of meer informatie?
Contact opnemen
Wilt u een afspraak inplannen of meer informatie, bel of mail ons:
Wilt u via de website een afspraak inplannen, vul dan het formulier in.
Voordelen webboy
- Veiligheidskeuring voor uw ICT
- Uw persoonlijke gegevens beschermd
- Voldoen aan gestelde eisen door bank
- Periodiek onderhoud mogelijk
- Hulp aan huis of op afstand
- Laagste prijs, geen contracten
- Advies door gecertificeerde keurmeesters
Heeft u vragen of opmerkingen, neem dan contact op, we staan u graag te woord.